woensdag 13 mei 2009

Bijna halverwege

Hallo collega's,

Daar ben ik weer; even een update. Dacht dat ik 'al best ver' was met 23... maar bleek nog maar toe aan dingetje 9. Ik geloof dat bloggen voor mij geen blijvertje is - of ik moet ooit nog eens regelmatig iets van belang te vertellen hebben ;)
Ik hou het wel bij Twitter, dat schiet tenminste op!

Ik vind ook dat ik inmiddels veel te veel accounts heb, op allerlei plekken en voor allerlei toepassingen, moet erg vaak wachtwoorden en gebruikersnamen intypen.

Van RSS feed heb ik het gevoel dat het nog veel handiger kan zijn dan ik nu doorzie, dus daar moet ik nog eens verder induiken.
Verder zit ik inmiddels geloof ik op wel 4 sociale netwerksites. Sinds kort heb ik een facebook account (met maar liefst 1 vriend, mijn schoonzus in Engeland), hyves doe ik al langer en om ook in de biebwereld bij te blijven 'zit' ik op Bibliotheek 2.0 en Linkedin. Da's te veel - zo veel vrienden heb ik namelijk helemaal niet!
Snap ook nog niet wat het verschil is tussen Hyves en Facebook, is 't alleen dat Facebook internationaler is?

Goed, dingetje 9 dus, en ik heb alvast even vooruitgekeken. De podcasts en wiki's wil ik goed leren begrijpen, want ik heb het idee dat dit 'dingen' zijn die voor een bibliotheek goed toepasbaar zijn.

Ik vind deze blog wel weer lang genoeg; 't is immers maar afwachten of iemand het ooit leest!

Groetjes,
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten